سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اعتراض به بلاگفا


ساعت 12:0 صبح چهارشنبه 86/1/1

فایل صوتی قرآن و علم 1 از دکتر صحافی - سه مگ هست حتما دانلود کنید دانلود
برای حمایت از ما و گسترش اعتراض لوگوی ما را در وبلاگ یا سایت خود قرار دهید

ما اماده دریافت جوابیه و دفاعیه بلاگفا و مدیریت آن هستیم تا در این قسمت قرار دهیم
آدرسهای ما www.eteraz2blogfa.parsiblog.com و www.e2b.sub.ir  می باشد

www.eteraz2blogfa.blogfa.com

بسم الله الرحمن الرحیم

 

اعتراض وبلاگ نویسان به سرویس فارسی بلاگفا    

شگفت اتفاقی است در آن هنگامه ای که تمامی دنیا متحد شده اند و اسلام را نشانه رفته اند و به هر طریق ممکن ، سعی در ضربه زدن و نابود کردن عقاید و مقدسات مسلمانان را دارند و تا جایی پیش میروند که مزدورانشان (وهابیهای کثیف و تروریست مزدور غرب و عربستان سعودی ) به اجماع فتوای واجب بودن قتل شیعیان را میدهند و در غرب مرتب به پیامبر رحمت توهین میشود . عده ی از دوستان ما در بلاگفا خواسته یا ناخواسته حریم امنی را برای کافران قسم خورده و اسلام ستیزان بی منطق فراهم نموده و یاوه گویی ها و توهین و فحاشی های انها را نماد آزادی بیان می خوانند . ما از دوستانمان در بلاگفا این پرسش را داریم که در کدامین قاموس و فرهنگ و قانون توهین و فحاشی و هتاکی به خدا و مقدسات یک جماعتی ولو یک انسان آزادی بیان محسوب میگردد ؟ مقدسات هر ملت ، قوم یا جماعتی به عنوان ناموس آن ملت ، قوم یا جماعت محسوب می گردد و توهین و فحاشی به مقدسات آنان برابر با توهین به ناموس آنان محسویب می گردد . آیا دوستان ما می پذیرند که در خانه آنها به اسم آزادی بیان به ناموس و شرف آنها توهین شود و آنچه را که بدتر از آن وجود ندارد را نثار ناموسشان کنند ؟ طبیعتا نمی پذیرند . ما نیز از بلاگفا و مدیریت آن انتظار داریم و میخواهیم که با بستن و مسدود کردن وبلاگهای تکفیری و موهن که چیزی جز توهین و فحاشی به مقدسات مسلمانان و دیگر ادیان برای عرضه ندارند ، عرصه را بر دشمنان قسم خورده اسلام و دیگر ادیان تنگ تر کنند . ما معتقدیم در فضای سالم همه می توانند دارای وبلاگ باشند و عقیده شخصی و قومی خود را منتشر کنند ، چرا که قران و خداوند یکتا می فرمایند : در پذیرش دین هیچ اجباری نیست ، راه درست و حق از گمراهی مشخص شده است و انکه عقل دارد راه درست را انتخاب میکند و هر کس خود به تنهایی مسئول انتخاب خویش است . بنابر این همه ادیان و مذاهب و حتی یک بت پرست و بودایی نیز حق دارد عقیده خود را تا زمانی که به ادیان و مذاهب دیگر توهین ننموده در وبلاگش بیان کند . مشکل ما آن دسته از وبلاگهایی است که چیزی برای عرضه ندارند چون خود پست هستند و در جای پایین قرار دارند و نمیتوانند خود را به اندازه دیگر ادیان بالا بکشند ، برای آنکه خود را به دیگر ادیان و مذاهب برسانند ، سعی در پایین کشیدن و کوچک نمودن آنها را دارند تا شاید این چنین خود را هم سطح با آنان قرار دهند . بنابراین مدام مقدسات آنها را بدون هیچ مدرکی زیر سوال میبرند و از هر فحش و ناسزا و توهینی دریغ نمی کنند .

سرویس فارسی بلاگفا و مدیریت محترم ، ما دغدغه شما را برای نشر آرای مختلف و آزادی اندیشه درک می کنیم و به آن احترام میگذاریم . ولی معتقدیم فحاشی و توهین به مقدسات از جانب برخی وبلاگها نه تنها افتخاری برای بلاگفا و جنابعالی محسوب نمی گردد بلکه هیچ نشانی از آزادی بیان ندارد که سراسر آزادی توحش است . ما انتظار داریم هر چه سریعتر بلاگفا از لوس کفتاران و گرگانی که در پس نام بلاگفا سنگر گرفته اند و در کمین نشسته اند  پاک گردد . اینکه ما بارها وبلاگهای موهن را به شما معرفی کردیم و شما هیچ عکس العملی انجام ندادید و بر عکس از آنها حمایت نمودید ، این گمان را به ذهن آدمی میدهد که مبادا این وبلاگها مروج افکار و عقاید شما هستند .بنابراین سرسعتر اقدامات لازم را انجام دهید و در نوع برخوردتان با آنها بازنگری کنید تا این گمان نیز از بین برود . شاید شما این بحث را مطرح کنید که شما نیز میتوانید با انها مناظره کنید و طبق مدرک و عقاید خود جواب آنها را بدهید و انها را به راه راست هدایت فرمایید ، اما مناظره و بحث و مبادله آرا در فضای سالم امکان پذیر است . وقتی شما با کسی روبرو هستی که خدا و کتابهای آسمانی و پیامبران را قبول ندارد و مدام توهین و فحاشی به آنان را در دستور کار خود قرار داده ، نمی توان با چنین شخصی مناظره یا بحث نمود چرا که شرط اول هر بحث و مناظره ادب و توهین نکردن به عقاید یکدیگر است . مصداق آنان این مثل زیباست که می گوید : کسی که خواب است را می توان بیدار کرد ولی کسی که خودش را به خواب زده نمی شود بیدار کرد .
ما نه با بلاگفا و نه با مدیریت آن مشکلی نداریم و در جای خود از زحمات بی دریغ بلاگفا و مدیریت آن در فراهم نمودن بستری مناسب برای برخورد آرا و نظرات و عقاید مختلف متشکریم و امیدواریم وجود وبلاگ های موهن زحمات ایشان را به هدر ندهد. جناب آقای شیرازی مدیریت محترم بلاگفا ما از شما این گله را داریم که در ابتدا ما اعتراض و انتقاد خود را بروی سرور بلاگفا قرار دادیم ، چون به صبر و تحمل شما اعتقاد داشتیم و به نوعی می خواستیم حسن نیت خود را به بلاگفا نشان دهیم ، ولی متاسفانه شما حتی یک روز هم ما را تحمل ننمودید و از روی بلاگفا حذف نمودید ، و قلب ما بیشتر از آن جهت به درد آمد که از خود پرسیدیم : آیا تحمل توهین و هتاکی اسلام ستیزان بی منطق به خدا و ادیان و پیامبران بسی آسانتر از ماست که نیتمان دفاع از اسلام و مقدسات دیگر ادیان است .؟ و آیا چگونه است که کمتر از 24 ساعت ما را حذف می کنند ، اما وبلاگهای موهنی که ما بارها در قسمت های مختلف از جمله : قسمت تخلفات و وبلاگ اخبار سایت و وبلاگ مدیریت بلاگفا معرفی کردیم  بعد از گذشت ماه ها هنوز به توهین و هتاکی ادامه می دهند و روز به روز گستاخ تر می شوند و کسی در مسدود کردن و حذف آنان اقدامی به عمل نمی آورد .؟ آیا دوستان ما در بلاگفا خواب هستند یا خود را به خواب زده اند ؟ 
برای همه خداپرستان و همه انسانهای آزاده از خداوند یکتای بی همتا طلب خیر و سلامتی و موفقیت می کنیم و امیدواریم همه عاقبت به خیر شویم و همه گمراهان معرفت شناخت حق و راه راست را پیدا کنند و  روزی فرا رسد که حق بر باطل پیروز گردد و همه با صلح و صفا زندگی کنیم . خداوند همه را برابر آفریده و هر کس مسئول انتخاب دین و عقیده خود است و تنها خود او در پیشگاه خداوند مسئول عمل و کرده های خویش است و تا زمانی که آزادی کسی را نقض ننموده و توهینی به کسی یا مقدساتی ننموده قابل تحمل است.
در نهایت از همه شما عزیزان وبلاگ نویس و آزاده خواهشمندیم با امضاء نمودن این متن اعتراضی ، مراتب نگرانی و ناراحتی خود را از وجود وبلاگهای موهن بر روی سرور بلاگفا به بلاگفا و مدیریت آن اعلام دارید و خواهان مسدود نمودن آنان و پایان پذیرفتن مصالحه و مدارای بلاگفا با آنان شوید .
با تشکر    گروهی از وبلاگ نویسان  پاییگاه همبستگی معترضان وبلاگنویس

                                                      امضای متن اعتراض

:: نمونه ی از توهین ها را در زیر ببینید البته دوست داشتیم چند لینک به این وبلاگهای موهن بدهیم تا بهتر با اراجیف و یاوه گویی های آنها آشنا شوید ولی به درخواست دوستان که مبادا تبلیغ آنها شود سعی میکنیم به اجمال به مطالب توهین آمیز آنها اشاره میکنیم :

1) خدایی وجود ندارد . 2) قرآن نوشته محمد (ص) است که پیامبر دروغین است (استغفرالله)

3) بهشت و جهنمی وجود ندارد 4) اسلام و قران به زن و انسان توهین نموده .

5) مکه مکانی بود که در زمان محمد چند پیامبر دروغین در آنجا زندگی میکردند .در آن زمان پیامبرهای دروغین مانند رمال ها و فالگیرهای امروزی از طریق کلاه گذاشتن بر سر مردم و گرفتن صدقه و خمس از مردم در آمدهای زیادی داشتند.محمد در زمان خود یک شاعر بود که برای افرادی که به زیارت کعبه و پرستش خدایان که بزرگترینشان حجرالاسود(الله) بود، شعر میخاند و از آن طریق برای خود کسب در آمد میکرد. در آمد محمد از این طریق بسیار کم بود بنابر این به فکر افتاد که خود را پیامبر معرفی کند تا از این طریق از مردم خمس و صدقه بگیرد (همه از جمله عیسی و موسی را دروغین میخوانند)

6) قرآن پر است از اشتباهات دستور زبانی و حرف های ضد و نقیض که هر فرد بیسوادی به راحتی میتواند به آنها پی ببرد. معلوم نیست قران زندگی نامه محمد است یا کتابی برای راهنمایی بشریت

7) در قرآن آیاتی وجود دارند که انسانها را به کشتن و گردن بریدن کافران و مشرکان فرمان میدهد.مانند آیه 29 سوره توبه و .... که نه تنها معنی عمیقی ندارند که بسیار ضد بشریت هستند.برخی آیات دیگر در قرآن وجود دارند که بسیار خنده دار هستند. مانند اینکه خداوند به مردانی که به بهشت وارد میشوند پسر بچه سفید میدهد.

8) یکی از اشتباهات دیگری که محمد هنگام سرودن قران کرده این است که در آیه ای دیگر میگوید اگر شک دارید " سخنی " مانند قرآن بیاورید . اینبار به جای اینکه بگوید سوره ای مانند قران ، اشتباها گفته آیه مانند قرآن (آیه 34 سوره طور) . مثلا " قل هو الله احد" یک آیه است. آیا گفتن یک جمله عربی کار سختی است؟ مثلا می گویم : قل انا ربک . یعنی بگو من پروردگارت هستم . به همین راحتی آیه ای مانند قرآن را گفتم و الله را شکست دادم  9) اگر خدا یکیست پس چرا این همه اختلاف در دین وجود دارد که باعث و بانی خیلی از جنگهای امروزی شده است .چرا ما باید منتظر باشیم که شخصی بیاید و جهان را پر از عدالت کند. در برخی از کشورهای جهان ، بدون اینکه امام زمانی در آنجا ظهور کند عدالت برقرار شده است. ( کدام عدالت ابله یک نمونه نام ببر) آیا برای برقرار کردن عدالت به امام زمان نیاز است ؟  بنابر این ، عقل حکم میکند که انسان هیچ چیزی را بدون دلیل قبول نکند. اگر شخصی آمد و ادعا کرد که من پیامبر خدا هستم باید از وی بخواهیم که پیامبر بودنش را ثابت کند. اگر توانست ثابت کند ، ادعای وی را می پذیریم و اگر نتوانست ثابت کند ، اگر هم واقعا پیامبر خدا باشد ، نباید ادعای وی را بپذیریم. ( ببینید چقدر مفلوک است که دری وری میگوید اگرم واقعا پیامبر باشد نباید پذیرفت این حرفش تکلیفشو مشخص میکنه که با هدف به جنگ خدا و قران و پیامبر اومده و مدیر بلاگفا هم هم ردیفشه و حمایت کننده اون) در مورد تمام ادیان من معتقدم که هیچ دینی از سمت خدا نیامده است چون هیچ دلیلی بر صحت هیچ دینی وجود ندارد پیروی از عقل ، خیلی بهتر از پیروی از کتابهایی است که معلوم نیست چه کسانی ، در چه زمانی و با چه هدفی آنها را سروده اند

قابل توجه کسانی که خواهان چنین ازادی هستند و خود را مسلمان مینامند و به ما خورده میگیرن . البته چیزهای دیگری هم هست که زبان یاری گفتنش ندارد . شرم باد بر وجود ناپاکشان

:: خبر این وبلاگ را در وبلاگ خود جهت جمع آوری امضا قرار دهید هر امضای شما نشانه تیری است بر قلب ناپاک و سیاه اسلام ستیزان بی منطق .

با توجه به توهین های بالا خودتان قضاوت کنید . سوال و جواب زیر در نظرات وبلاگ مدیر بلاگفا قرار دارد . ( ما مشکلی با زرتشتیان و مسیحیان و برادران اهل سنت نداریم ما میگیم کسی حق توهین به خدا و مقدسات ندارد بروند تبلیغ دین خود کنند و لی متاسفانه به همه ادیان و خدا توهین میشود )

www.eteraz2blogfa.parsiblog.com
با توجه به تصویر بالا و پایین(وبلاگ موهن) متوجه می شوید که چقدر قربون صدقه هم میروند . www.eteraz2blogfa.parsiblog.com

===================================


¤ نویسنده: مسلمان

امضاء متن اعتراض ( )

<      1   2   3      

وررود به مدیریت
67828

:: بازدید امروز ::
1
:: بازدید دیروز ::
3
:: کل بازدیدها ::

اعتراض به بلاگفا


:: لینک به وبلاگ ::

اعتراض به بلاگفا

وبلاگ های موهن را متوقف کنید
دریافت کد لوگوی ما

:: اوقات شرعی ::

::وضعیت من در یاهو ::

یــــاهـو

:: خبرنامه وبلاگ ::